BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 9, 2011

tak tahu nak cakap , tapi kecik2 dah pandai menggtal . baru 14 tahun too . stop lah ! ak tak kan layan lah . awk too budak . sebaye dgn adik aku lah . layak pnggil aku nh KAKAK jer . tak paya nak cakap 'saya suke awak' , 'saya nak awak' tao ppe jer lha . aku tak layan ckp aku SOMBONG , bila ak layan kau plak nak MENGGEDIK dgn ak . tak faham ak . kalau nak MENGGATAL  MENGGEDIK sangat , tunggu kau betul2 dah matang oke :)


hari nh hari ke3 kerje kat kedai bapak ak nh . kadang2 bosan , kadang2 syok giler sampai tak nak balik uma rase . kalu bole nak tidor kat kedai nh hah . HAHA . picha baru time kerje tadi :)


0 comments: