BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Powered By Blogger

Sunday, March 27, 2011

okee hari rabu hari tuh pergi make result dgn umi aku . dari umah dah tgn sejuk2 sampai tshirt aku pakai pn bole basah . HAHA . nh seme takut punya pasal :) sampai kat sekolah pergi pulang balik seme buku teks , kene beleter kaw gler2 dgn cikgu spbt sbb lewat pulang buku teks kene denda bayar rm30 lagi . fuu mmg sgt best . abis duit aku . lepas selesai sal buku teks nh aku pergi kat guru kelas aku nak amek result . ustazah uhh sengeh pelik jer tgk aku sbb aku pakai baju kurung jarang . HAHA . jeles lah tu dea tadek baju cm aku . huu :) okee , time nak amek result tuh cikgu aku pulak men perli2 aku bagai . agak2 lha , dah abis sekolah dah pn nak perli bagai buad ape kali nh jer npk muka aku lepas nh aku pn tak hadap lah nak tgk muke cikgu2 tu . sakit hati aku . guru kelas aku ckp 'aii , best student kan takkn result hancur kot' wooo , ayat tu buad aku rase nak marah . HAHA . kone* sungguh cikgu tu . aku pn tgk result aku . oke lha kot . 1A jer aku dpt :) yang len rahsia . sampai lam kete umi aku tgk result aku p umi aku ttp bersyukur bb tadek y failed n umi aku dah janji nak beli neo dekat aku sebuah . skg nh pn aku ngh tunggu dengan hati yang happy giler nh untuk tgk papa aku bawak balik kete aku then parking depan umah . whoaa ! tak sabar lha :) thank youu umi and papa ♥


0 comments: