BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Powered By Blogger

Wednesday, March 2, 2011

HAPPY giler hari nh sbb semalam dah sedeh tahap giler vavi punye . oke , semalam gaduh mmg teruk . mule2 sesi maki memaki lah antare 2 mkhluk nh . ira dan izma . HAHA . lawakk ! aku pggil dea bodo , dea pn panggil aku bodoh . fine ! then , dea cll aku tak angkat tapi adik aku plak gedik2 yang angkat . dea tny adik aku 'ira mane ? die dop puah hati bnde natang setang uhh' err , lebih kurang gitu lah ayat die . aku pn dah tak engat . bile adik aku yang name ain uhh cite balik kat aku yang dea panggil aku gitu , aku pn ape lagi , dengan perasaan MARAH BERAPI nh aku terus call dea . call pn ape lagi aku perli2 dea ar yang aku nh kan natang setang . HAHA . tapi dea tanye aku dea wat bnde . aku phceroh dop jawap . sbnrnye aku maroh kes dea offline dop kbw . 2jer . mane tak benggang . dea buad aku tertunggu2 . ishh ! lepas abis sesi maki memaki dalam hp , dea terus off hp . mula2 aku tak care sgt . p dah byk kali aku cll asyik voicemail jer , aku pn nek resau gak . takut lah jadi ppe kat dea . sape tak SAYANG pkwe oiii ! aku sayang babe . sbb dea sorang pkwe aku . len lah kalu aku ade pkwe ramai . mmg aku tak kesah kalu dea nak senyap pn . punyelah resau , aku pn hntar lah mcj jiwang . konon2 nak baik2 lah . tapi mmg nak berbaik pn . HAHA . cm2 ak mcj dea tapi tetap pending . aku pn dah give up sangat . rase dah malas nak pujuk . aku pn hantar lah mcj 'orang faham lah keputusan awak tu , saya sayang awk . bye ! ' . macam nh lah kot ayat aku mase tu . entah lah . dah tak engat . tak sampai 5 mnt aku hantar mcj gitu dea pn terus on hp . woww . cm tau tau jer kan aku dah give up . lepas dea dapat mcj aku yang bykbyk tu dea terus call aku . mule2 dea cll of course aku kene tunjuk ego . perempuan , jgn cepad cair . HAHA . then lamelame ckp uhh dah cair dah aku . dah tak jadi ais lagi smpai lah sekarang . hee :)



moral : gaduh lah sopmo2 ng BF uhh , sedakkk ! bole makimaki . HAHA :P

0 comments: