BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Powered By Blogger

Tuesday, March 1, 2011

putus sudah kasih sayang

dengan perasaan yang sedih + nak nangis gle babi skg nh aku gagahkan gak diri nak buad entry baru untuk hari nh . tepat pukul8.50 1 Mac 2011 hubungan aku dgn zema dah berakhir . yeayyyy ! thank sbb dah bg aku perasaan yang kalu bole aku tak nak langsung nh . mu dah buad aku happy , dah buad aku sedih . n kalu mu nak tahu , hari nh paling sedihhhh sepanjang kita kenal :( terima kasih sekali lagi . err , hope mu akn jumpe pengganti yang lebih bagus dari aku . aku sokong mu giler vavi arh . hee :) aku nak mu tahu , aku sayang mu sangat2 . SUMPAH aku tak tipu . nak mu selalu jadi milik aku tapi dah tadek jodoh . takkn aku nak melawan tkdir kan ? jadi , ape yang berlaku nh aku redha jer n terima ng hati terbuka . malas dah nak tulis bykbyk , aku sedehh tahap pergghhh ! tak tau nak cakap cmne . selamat tinggal izma emir * 10 september 10 :(


0 comments: