BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 27, 2011

aku tak suke org janji keling dgn aku . cm sorang mamat nh name AHMAD IZMA EMIR . mu tao dop mu dah buad aku marah . janji nak online . aku tunggu cm lembu giler depan laptop nh ! tapi mu , sepatah haram pn tak gtw yang mu dop ley online op ? phtu senang2 mu mcj 'yunk , abam tengok cite hantu kak limah nim' . ouch , senang hati mu awang . aku hop bagai orang giler nh mu wat dunno jer op ? wahwahwah . nop start perang nh . lepas nh kalu mu nak suh aku janji , aku nak wat gni gop . bia mu faham gane aku rase time mu wat gni . sakit hati aku ! kalu mu ade depan aku lame doh aku sepak mu laju2 pahtu aku blah cepadcepad sbb takut mu balas balik . HAHA ! len kali kalu nak janji bia lah betul2 . jgn buad aku tertunggu . mu tao dop mek mu nim tahap sabar dea kurang ? len kali buad lah lagi . boleh kite perang lagi . sedap perang ng mu nim . ishh ! padan muke . skg nh aku dah off hp . esok baru nak on . werkk'ssss ! gayut lah mu ngn nyamuk malam nh . aku nop tidor awal . HAHAHAHA ! puas hati aku .


gini ar muke aku time marah ker mu tadi . tapi aku cerohh seket . HAHA .

0 comments: