BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Powered By Blogger

Thursday, May 12, 2011

lama giler tak update belog . tak tahu nak story ape sebenarnye . okee , 6 mei hari tuh budak2 lepasan SPM 2010 semua dah dapat tahu kan sama ada dyeorg layak sambung study under kerajaan atau pn tak . pade yang dapat tuh tahniah and goodluck . pade yang tak dapat untuk sambung study 100% kerajaan jgn sedih lha . swasta byk kan . mane2 pn same asalkan nawaitu kita yang betul :) aku pn sebenarnya tak dpt mane2 U kerajaan . tak lha sedeh sbb result aku pn oke oke jea . kalau orang y result mmg cun giler mmg patah hati kan kalu tak dpt sambung dekat U kerajaan . sabar oke ? aku apply semua yang swasta byak y dapat tapi aku pilih UNIVERSITY COLLEGE SHAHPUTRA sbbnye dekat dgn rumah . aku nak ulang - alik tak nop duk hostel . bosanggg ! alhamdullilah umi aku terima keputusan aku untuk belajap tapi papa aku cm tak bg sangat . dea suruh aku amek kursus rambot2 nh . sorry lha papa , sy mmg tak minat nak main rambot2 orang nh . papa aku ckp , kalu belajar tinggi mn pn skg mmg dh susah nak dpt keje sbb ramai lg orang , orang dan orang yang lg cerdik dari kita . betul bnde y papa aku ckp . skg ramai y ade degree pn tapi still lg menganggur sbbnye peluang kerje terhad . 1lg mgkin sbb course y kita amek time kat U dulu peluang kerja mmg susah kan ? sape tahu . ade rezeki adelah . kalau tadek , cari lah kemahiran len y boleh buad duit ;)

16mei nh aku dh daftar tempat belajar y aku pilih tu . tak sabar plus takut ;) harap2 lha seme oke . niat nak belajar je sbb nak balas semua jasa umi ng papa yang byk giler berkorban . ape yang aku nak deorang bg . skg nh mase untuk aku balas ape y deorang nak ;) doakan aku yer . Amin . untuk AHMAD IZMA EMIR aku sayangg mu ~

0 comments: