BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Powered By Blogger

Thursday, May 19, 2011

hello bloggers ;)

hari nh kan aku dah start orientasi lha . patotnye kan aku dh start orientasi hari isnin tao . tapi disebabkan tak bayar lg time pendaftaran hari isnin tu aku terpkse masuk lewat . selasa pulak pjbat tutup sbb WESAK DAY . rabu , pergi bayar seme yuran untuk 1sem . padan muke papa ku sape suh tak bg aku buad pinjaman keh3 . oke dh settle bayar aku kene join group orientasi tahu tapi aku tak nak sbb nak pergi settle urusan kat yayasan pahang tu . penat gila time hari rabu tu . kua dalam kul 8lebih dgn umi aku , balik pulak dekat maghrib . gilee penad . tapi alhamdullilah seme settle dalam 1hari . syukur . tadek lagi hari2 yang myeksakan dh lepas nh ;) terima kasih umi .

hari nh aku bangun pukul6.21 pagi tahu . bangun pg2 nh sbb aku dah a mandi bapak lame . nak siap2 lagi lha . lg 1 nak gerak awal sbb kalu lambat jalan jem time orang masuk kerje . aku settle semua dalam pukul 7.10 kot . entah lha dh tak engt . lepas tu terus drive pergi petrol pam . sampai kat sane terserempak ng umi aku yang kebetulan nak isi minyak jugak jadi umi aku yang tolong bayarkan minyak kereta aku HAHA . thank umi . mase tu kan umi aku baru balik dari hantar adek2 aku pergi sekolah ;) lepas siap semua aku drive sorang2 pergi shahputra agak takut sbb lori perghh besar2 nak mampus . gilee . aku agak takut time tu tapi aku selamat sampai dekat shhputra . nh pengalaman aku drive sorang2 . kalu sebelum nh mst ade teman duk sebelah ;P

sepanjang orientasi tu semua oke . member2 pn oke jea . tak tahulah tu yang 'oke' tu kekal sampai bila . harap2 lha sampai bila2 kan ? tak nak lha time baru2 nh je oke lame2 dh 'K.O' gile . lepas nh kan start lah kehidupan aku sbg seorg studnt . harap2 lha tadek ppe masalah spnjang 3tahun nh . AMIN .


assalamualaikum ;)

0 comments: