BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
Powered By Blogger

Tuesday, August 2, 2011

Assalamualaikum blogger ♥

dah puasa dah kita kan . aku setakat 2 hari puasa nh tadek masalah . puasa lagi . kalau boleh nak puasa penuh tahun nh . hikhok (macam bole jer kan) HAHA . semalam aku berbuka dekat ikan bakar tanjung api Kuantan . dgn zana and afiq . makan semalam mmg tak ingat dunia sampai nak jalan lepas tuh pun rasa malas . nafsu makan aku memang luar biasa :) 

Hari nh dugaan pertama dalam bulan puasa . sepatutnya pagi nh ada exam maths . aku , amiey , amoy and zana semua bangun lambat . memang ah kan sebab kitaorg tidor lepas sahur HAHA . bangun pg tuh semua berlari dalam rumah mcm kena kejar hantu . bapak kelakar . nasib baik ah dalam rumah nh ade 3ketul bilik air . kalau tak memang lagi kelam kabut ah kan . sampai kat college pukul 9.35 , terus pergi masuk dewan dengan muka habis tebal HAHA lepas tuh puan ckp sorry mmg tak bole nak bg jawap exam dah . sbb exam habis pukul10 , bayangkanlah . aku and mbe-2 aku semua pergi jumpa penyelaras UTM , ckp-2 lepas tuh dea pn suh kiteorg buad surat permohonan . nasib baik permohonan diterima . jadi esok pukul 9 kitaorg jawap exam maths :) syukur .
sekarang aku tgh tunggu masa nak pergi serang bazar dgn bersenjatakan duit dgn budak-2 rumah sewa aku nh . sape nak join dtg IM8 . HAHA , byeee :)

p/s : serikanlah ramadhan tahun nh dengan amalan-2 yang betul di jalan Allah




0 comments: